خدمات اختصاصی

علاوه بر موارد گفته شده, مجموعه ی ما به منظور رفاه حال تجار و بازرگانان یک سری خدمات اختصاصی نیز ارائه می دهد که شرح هر یک از آنها در زیر آمده است:

جمع آوری و دپوی کالا

جمع آوری و دپوی محموله های گروپاژ در ایران و خارج از کشور طبق قوانین گمرکی در انبارهای مجهز مجموعه

بسته بندی

بسته بندی استاندارد کالاهای شما پیش از انجام مراحل بارگیری بر اساس اصول بسته بندی و قوانین و مقررات بین المللی, با رقابتی ترین قیمت های موجود در بازار

ارائه خدمات مشاوره

انتخاب بهترین شیوه ی حمل و همین طور بهترین مسیر انتقال می تواند نقش بسیار پر رنگی بر روی کیفیت حمل داشته باشد. مجموعه ی ما این امکان را فراهم کرده است تا شما پیش از انجام مراحل حمل از کارشناسان فنی ما در این خصوص مشاوره دریافت کنید.

خدمات بیمه

تنظیم و ارائه کلیه بیمه نامه هی درخواستی شما بر اساس کالای مورد نظر

حمل زمینی

حمل و نقل جاده ای

این مجموعه در بخش جاده ای به عنوان فورواردر و کریر, آماده حمل و نقل کلیه کالاهاي گروپاژ و دربست توسط کامیون هاي چادری ،یخچالی، سواري بر و کمرشکن برای مشتریان عزیز می باشد.

حمل دریایی

حمل به سراسر دنیا از طریق آب های آزاد

این شرکت حمل در سمت فورواردر ،آماده حمل کلیه کالاهای کانتینری شما به صورت FCL-LEL از ایران به کلیه کشورها و یا بالعکس می باشد. هم چنین به واسطه دارا بودن نمایندگی در کلیه بنادر کشور, حمل کلیه کالاها توسط کشتی با مناسب ترین نرخ صورت می پذیرد که این موضوع از برتری های این مجموعه نسبت به سایر رقبا می باشد.

حمل ریلی

حمل از طریق شبکه بین المللی ریلی

شرکت سرورترابر در زمینه حمل ریلی این امکان را براي شما فراهم می کند که کلیه کالاهاي فله ،عمومی، حجیم و یا مواد غذایی را توسط واگن هاي 60 تنی از کشور ایران به تمامی کشورهای مرتبط از طریق خطوط ریلی جا به جا نمایید.

حمل هوایی

جابه جایی سریع از طریق حمل هوایی

این شرکت با دارابودن نمایندگی های مجاز این امکان را برای شما فراهم می سازد که کالاهای خود را به اقصی نقاط دنیا حمل و تحویل نمایید.
همچنین این گروه, امکان انجام کلیه تشریفات گمرکی جهت صادرات و واردات کالا و تراتزیت آن به کلیه گمرکات، توسط نیروهای مجرب و کارآزموده، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را برای شما فراهم نموده است.

بزرگترین مزیت ما, اعتماد مشتریان نام آشنا به مجموعه ما می باشند.

“سرور ترابر” متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی

شرکت حمل و نقل بین المللی سرور ترابر از سال 1374 تا به امروز در عرصه صنعت حمل و نقل کشور فعال بوده و مفتخر است با داشتن کوله باری از تجربه که حاصل سه دهه فعالیت می باشد, جایگاهی قابل توجه در این صنعت را به خود اختصاص داده است. در یک دید کلی, خدمات قابل ارائه از سوی این مجموعه عبارتند از, نقل و انتقال کالا در اقصی نقاط جهان به شکل های زمینی, هوایی و دریایی؛ ترخیص کالا و هم چنین انجام امور مربوط به فرآیند ترانزیت.

سرور ترابر با داشتن کادری مجرب و کارآزموده این آمادگی را دارد تا پیش از انجام فرایند حمل, به طور کامل در خصوص شیوه و مراحل حمل و هم چنین انتخاب مناسب ترین روش حمل, به شما عزیزان مشاوره کارشناسی و فنی ارائه دهد. توجه داشته باشید انتخاب مناسب شیوه حمل و همین طور بهترین مسیر انتقال, در مدیریت هزینه و زمان می تواند بسیار به شما کمک کند که تاثیر مستقیمی بر روی هزینه تمام شده ی کالای شما خواهد داشت.

مجموعه ی ما این امکان را فراهم کرده تا کلیه ی کالاهای تجاری شما را چه به صورت دربست و چه به صورت گروپاژ, در شبکه های بین المللی از تمامی کشورهای آسیایی, اروپایی و آمریکایی به ایران و یا طور بالعکس حمل نمایید. 

مهم نیست قصد دارید چه نوع کالایی را جابه جا کنید. برای هر کالایی در هر جایی ما برنامه ی ویژه داریم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در هر یک از حوزه های خدماتی ما می توانید به بخش خدمات سایت مراجعه نمایید.

image

ما طیف گسترده ای از پروژه های حمل, ترخیص و ترانزیت را پوشش می دهیم

شرکت سرور ترابر ارائه دهنده طیف وسیعی از خدمات حمل کالا می باشد. در هر یک از بخش های زیر می توانید با توانایی های مجموعه ما بیشتر آشنا شوید.

حمل جاده ای

حمل زمینی

با کیفیت ترین حمل جاده ای کالاهای خود را به هر کجای جهان با ما تحربه کنید.

.

ترخیص کالا

ترخیص کالا

انجام کلیه امور و تشریفات گمرگی و ترخیص قطعی و تضمینی کالاهای خود را از ما بخواهید.

.

خدمات ویژه

خدمات ویژه

این مجموعه علاوه بر نقل و انتقال کالا, جهت رفاه حال شما یک سری خدمات ویژه نیز در نظر گرفته است که جهت آشنایی بیشتر می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ترانزیت

شرکت حمل و نقل بین المللی سرور ترابر آماده ارائه کلیه خدمات ترانزیت متناسب با نیاز شما می باشد.

.

جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید